П`ятниця
               2021-09-17
               6:33 AM
Вітаю Вас Гість
RSS
Місія школи:  
"Вчити, леліяти, плекати дитину!"
Кредо школи:
"Вести до успіху кожного"  
 
Мелітопольська загальноосвітня школа  І ступеня №3 
 Школа радості та пізнання
                                                                                                     Головна Реєстрація Вхід
Методична скарбничка »
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Меню сайту

Науково-методична проблема школи 

«Створення сприятливих умов для формування компетентностей, спрямованих на самовизначення, самореалізацію особистості» 

Учасники проєкту: педагогічний колектив.

База реалізації проєкту: Мелітопольська ЗОШ І ступеня №3

Актуальність проєкту: традиційна освітня парадигма, основу якої складають знання, уміння й навички, поступається місцем новій, в основі якої – формування життєвої компетентності школяра, що передбачає мобільність знань, гнучкість методів і критичність мислення, тобто здатність використовувати наявні знання та вміння на вищому рівні, переносити їх у різні ситуації, застосовувати практично, робити правильні висновки.

    Отже, якість освіти – це не тільки якість навченості, а й якість освіченості. І саме компетентнісно зорієнтований підхід до навчання та виховання є підґрунтям для виховання конкурентоспроможного випускника, здатного ефективно працювати й навчатися упродовж життя, оберігати та примножувати цінності національної культури й громадянського суспільства.

    Компетентнісний підхід розглядають як своєрідну відповідь на проблемну ситуацію в освіті, що виникла внаслідок протиріччя між необхідністю забезпечити сучасну якість і неможливістю розв’язати це завдання традиційним шляхом за рахунок подальшого збільшення обсягу інформації, яку мають опанувати школярі. Саме тому педагогічний колектив школи обрав проблемну тему «Створення сприятливих умов для формування компетентностей, спрямованих на самовизначення, самореалізацію особистості».

На розв’язання цієї проблемної теми розроблено методичний проєкт.

Мета проєкту: створення умов для реалізації проблемної теми школи.

Завдання проєкту:

  1. Вивчення науково-теоретичної бази компетентнісно орієнтованого підходу в освіті.
  2. Створення моделі компетентнісного вчителя школи.
  3. Створення моделі компетентнісного випускника школи.
  4. Підвищення професійної компетентності вчителя.
  5. Створення моделей уроків, спрямованих на формування ключових компетентностей учнів.
  6. Створення умов щодо впровадження моделі компетентнісно орієнтованого освітнього простору.
  7. Накопичення перспективного педагогічного досвіду вчителів школи щодо забезпечення компетентнісно орієнтованого підходу у освітньому процесі.

Тип проєкту: науково-експериментальний, практично орієнтований.

Тривалість проєкту: 2019 – 2023 рр.

Структура методичної роботи:

1. конференція;
2. науково-методична рада;

3. педагогічна рада;

4. соціально - психологічна служба;

5. методичні об’єднання вчителів:

  • 1 - 2 класів; 
  • 3 - 4 класів;
  • проєкту "Світ чекає крилатих";
  • вчителів предметників;
6. науково-методичний семінар;
7. семінар - тренінг; 
8. педагогічні консиліуми;
9. психолого - педагогічний семінар;
10. предметні тижні.
 
   
Календар
«  Вересень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів


Емблема школи
Емблема школи

Методичний кабінет управління освіти 


Пошук